William 7 veckor

7 veckor


Idag fyller William 7 veckor!! ♥♥♥♥♥

Solen skiner för tillfället ute och jag och lilleman funderar på att ta en liten promenad. Fast det får vänta lite, för just nu ligger han på mina ben och sover. =)
Han har blivit så bortskämd vår lille pojk.. I natt när han vaknade i sin egen säng började han plötsligt skika ( han skriker annars väldigt sällan, bara när han är riktigt hungrig) När jag tog upp honom och la honom brevid mig i sängen så somnade han direkt! Lät honom sova vidare där för jag var så trött... Min lille prins!! ♥

Alfons pikébody - julklapp från morbrors tjej Elise



Kiss body - julklapp från morbror Danne (pappa har satt på den bak och fram hhi)


Kommentarer
Postat av: Roshan

awww sååå söt , lilla prinsen.. Den sista bilden e såå fin =)) Skicka den till mig!!

kramis

2011-01-09 @ 13:14:19
URL: http://midolcevida.blogspot.com/
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Åh tack! Himla söt liten kille ni har :D

2011-01-10 @ 12:30:37
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0