Villervalla


Gick en sväng på stan idag och hittade en mössa till William =)
Nu kan vi lägga undan min gamla mössa som jag hade när jag var liten (den som Willy haft tills nu)
Den var jättegullig på honom, men slöt inte riktigt tätt om öronen. Denna nya är riktigt varm och gosig!!

Har nyss kikat på "Spårlöst" och ska strax gå och lägga oss.
Lagade köttgryta som tog 3 timmar nu i kväll så missade både "Halv 8 hos mig" och "Familjen annorlunda", men det kan jag och Willy kika på i morgon när sambon jobbar... =) Köttgrytan blev riiiiktigt god!!! Hade potatismos till =)

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Elise

åh vad söt! :)



vi funderar på att ta hem Villervalla i butiken, så då vet vi att det är något bra nu om mössan varm :D

2011-01-24 @ 22:50:50
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Ida - Mamma till William

Den mössan köpte jag till vår William för ett tag sedan, dock är den för stor för honom än :(

2011-01-25 @ 00:16:57
URL: http://feliscatus.blogg.se/
Postat av: Ida - Mamma till William

Ja jag köpte också den som är för 1-2 år, hehe! Folk tror knappt mig när jag säger att William bara snart är 2 månader, så han är också stor :) Våra gossar klarar ju garanterat av en släng av magsjuka ialla fall, det känns ju tryggt :)



Jag är arbetslös, så jag vet faktiskt inte alls vad jag ska göra när jag inte är mammaledig. Jag kom in på högskolan innan vi fick reda på att vi väntade William, men tackade nej pga. graviditeten då det kändes onödigt att stoppa studierna sen innan förlossningen. Så det blir nog att söka in till högskolan sen när Wille börjar dagis! :) Om jag inte får ett jobb dvs..

2011-01-25 @ 20:13:23
URL: http://feliscatus.blogg.se/
Postat av: Ida - Mamma till William

Ja jag köpte också den som är för 1-2 år, hehe! Folk tror knappt mig när jag säger att William bara snart är 2 månader, så han är också stor :) Våra gossar klarar ju garanterat av en släng av magsjuka ialla fall, det känns ju tryggt :)



Jag är arbetslös, så jag vet faktiskt inte alls vad jag ska göra när jag inte är mammaledig. Jag kom in på högskolan innan vi fick reda på att vi väntade William, men tackade nej pga. graviditeten då det kändes onödigt att stoppa studierna sen innan förlossningen. Så det blir nog att söka in till högskolan sen när Wille börjar dagis! :) Om jag inte får ett jobb dvs..



Vad gör du själv, och vad ska du göra? :)

2011-01-25 @ 20:15:39
URL: http://feliscatus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0