Efterkontroll

 

Vilken tuffing =)

 

Igår vaknade vi när sambon gick till jobbet runt 07:00, Willy åt lite och sen somnade vi om till 10. Riktigt skönt var det! Sen var det dax att förbereda inför promenaden till sjukhuset för jag skulle ju gå på efterkontroll hos min barnmorska. Hade planerat att jag skulle gå kl 12 för jag hade tid 13 så jag slapp stressa. Men tidsoptimist som jag är så kom vi inte iväg förrän 12:15!! Skyndade iväg och försökte gå så raskt jag kunde genom slask och is.. Promenaden tog 40 min och jag hann precis dit i tid, sen när jag kom fram till luckan och skulle anmäla mig så var jag en timme för tidig!!! Haha

Men det gjorde inte så mycket, bättre det än att vara en timme försenad =P

Efterkontrollen var positiv, allt såg bra ut, men BM påminnde mig om att regelbundet "knip-träna" för det har jag varit lite dålig på..

Gick därefter direkt till Motiva och köpte gymkort =) Vi har ett obemannat gym som ligger precis gatan bakom vår lägenhet så det är toppen!

Mötte upp Jessica på vägen hem och vi hade följe hem till oss. Hade en riktigt mysig eftermiddag med bebismys och fika =) Lilla Tilda är så söt och go! När man ser henne och William brevid varandra kan man inte tro att Tilda är äldre (fast det är bara 1 ½ vecka). Tilda är normalstor, det är vår lille buse som vuxit som bara den =P hihi

 

Köpte en ny dress till William i förrgår på Kappahl, lille tuffingen =P

 

 

 

Jessica & Tilda när vi var på besök innan jul

 


Kommentarer
Postat av: Elin - träningsblogg

Vad kul, tycker det är alldeles för få tjejer som tycker det är kul med gym och så. Ja hästarna såg jag i två av dina inlägg :) Är båda dina? I Kramfors (ligger i Västernorrland) HIL heter linjen, står för hälsa idrott och ledarskap.

2011-01-13 @ 16:03:36
URL: http://gymrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0