Bärsele = Sömn

 

Bärsele = sömn

 

Upptäckte i morse att det faktiskt går att leva ett ganska "normalt" liv med en 8 veckors bebis. I alla fall med vår underbara pärla =)

Har tidigare funderat hur jag ska hinna fixa frukost på morgonen när han bara vill vara intill mig och så fort jag lägger ifrån mig honom börjar han att skrika.. Har blivit att jag sprungit in till köket, rafsat ihop det jag ska ha snabbt som attan och sen tillbaka till lilleman för att trösta honom. Jag är en sån person som äääälskar frukost, det är verkligen den bästa måltiden på dygnet!!Så jag vill gärna ha en ordentlig frukost innan jag tar itu med resten av dagen.

Så i morse tog jag fram bärselen som vi tidigare bara satt honom snabbt i och då var han inte så glad på oss.. Men idag när han suttit där 5 minuter slocknade han direkt!! =) Så detta kommer jag i fortsättningen att tillämpa när jag inte vill lämna honom men måste fixa med annat!

 

Idag har jag bokat tid för slingor hos min frisör! =) Ska bli så skönt att få det gjort!! Klippning behövs också, men det får vänta till ett annat tillfälle då lilleman behöver mig. Inte säkert att han kan hålla sig utan mat i över 3 timmar och vi har inte introducerat flaskan än, så dumt att chansa..

 



William 8 veckor i morgon ♥


Kommentarer
Postat av: Ida - Mamma till William

Vår William somnar också lätt i bärselen! Jag gjorde precis som du med frukosten och allt annat, men inte nu längre :D

2011-01-13 @ 22:16:27
URL: http://feliscatus.blogg.se/
Postat av: Lina

Så mysigt! Det gäller att vara uppfinningsrik så man kan göra två saker samtidigt ;o) Vad han växer din lille kille!

Kram på er!

2011-01-14 @ 09:53:33
URL: http://linajohansson.blogspot.com
Postat av: Elin - träningsblogg

Jaha, vart jobbade du då någonstans då? :) Förstår det, jag har inte tränat på en vecka nu och det kliar redan i kroppen!

2011-01-14 @ 13:29:52
URL: http://gymrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0