Överraskning på gång!!

Överraskning på gång


Idag har familjen haft en lugn dag.. Det tar ganska mycket på krafterna att ha besök när man inte har det så ofta. Får nog ta och börja bjuda hem folk oftare =P
Satt uppe i tre timmar i natt med William som inte ville sova ordentligt... Han låg och krystade men det kom inget bajs, stackaren... Gick ut i vardagsrummet och gick runt lite med honom och la honom på mina ben i en lite mer upprätt ställning för att det skulle gå lättare att bajsa. Men när jag la honom där tyckte han nog att trycket lättade så han somnade. La honom i soffan och försökte somna bredvid men efter 5-10 min vaknade han igen och "gnällde".. Men som tur har jag en så underbar sambo som låter mig sova ut på morgonen i stället, så har han pappatid med Willy ♥

Under dagen idag har älsklingen hållit på med en liten surprise. Inte till mig, för jag har hjälpt till lite så jag vet vad det är. Ni kommer få ta del av överraskningen någon gång under veckan som kommer!!!
Åhh det ska bli så spännande och kul =) hihi


Eller hur kan ni knappt bärga er??!! Överraskningar är ju det bästa som finns hihi =)


Kommentarer
Postat av: Madelen

Ang namngivelse:

Vi kommer ha som ett drop in för Molly. Då vi har släktingar runt om i landet som kanske hellre kommer tidigt o åker hem på kvällen. Så vårt börjar vid 11 på dagen och vi slutar servera "mat" (smörgåstårta alternativt kallskuret) vid 18 tiden.

Vi kommer ha gjort en "film" av bilder på Molly som vi visar upp. Vi kommer ha gjort hennes "växt schema" i naturlig storlek så man faktiskt ser hur liten hon var vid födseln och hur hon har växt vecka efter vecka =). Sedan kommer vi ha några lekar, typ tipspromenad med frågor om Molly och ett plakat där vi beskriver varför hon heter som hon heter mm =)



Jag är så icke religiös som de bara går att bli så de blir inget dop här heller ;)

2011-01-24 @ 13:00:18
URL: http://www.20101123.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0