Utskrattad på gymmet!

Motiva Sportsclub


Senast jag gymtränade var i mars 2010 innan vi flyttade till Karlshamn. Körde även mitt sista Indoor Walking- pass då..
Igår var det äntligen dags igen, som jag har längtat!!
Efter att Willy ätit och somnat runt 5 och sambon kommit hem från jobbet, knallade jag iväg till gymmet en gata bort.
Minns från Fitness24Seven-tiden att fredagseftermiddagar brukade det alltid vara rätt mycket folk på gymmet och det stämde även här.
Jag startade på crosstrainern och körde sedan lite axlar, bröst och baksida lår och avslutade på crossen igen
Jag är van att träna på Technogyms maskiner men detta var ett annat märke, så hade inte full koll på dessa maskinerna. Det resulterade i att jag satte mig bak och fram i ryggmaskinen och körde den som bröst i stället. Haha undrade varför alla kollade så konstigt på mig, men förstod inte varför förrän jag såg någon annan köra den på rätt sätt =P Var också lite orolig att jag skulle gå runt där på gymmet med våta mjölkfläckar på linnet, speciellt efter jag pressat dem mot bänken när jag tränade baksida lår =P Men det klarade sig!

Ett helt ok förstapass efter 10 månader =)
Nästa gång kanske jag måste ha en maskinvisning så jag inte gör bort mig helt =P hehe


Kommentarer
Postat av: anna - 2barnsmamma :)

hihi, du gjorde nog ett och annat skratt låter det som :)



man har rätt att vara lite glömsk som nybliven mamma :)

2011-01-16 @ 10:32:34
URL: http://melvinochhampus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0