Amningstips

Amningstips


Har sedan förlossningen gått med amnings-bh dygnet runt. De jag har använt kommer från H&M och har en metall/plast skena bakom bröstet, typ under armhålan som ska vara som stöd för bröstet. Men jag tyckte att den skavde och jag blev alldeles torr i huden där den suttit.
Hittade i helgen ett underbart amningslinne som sitter jätteskönt och inte skaver ett dugg på Lindex. Nu vill jag inte vara utan det, så jag gick faktiskt och köpte ett till idag så jag kan ha och byta när det andra blir smutsigt =P

Finns i färgerna svart och vit
Jag kör på svart =P hihi


Kommentarer
Postat av: Madelen

Vad vägde lill plutten igår? =D

2011-01-04 @ 15:30:40
URL: http://www.20101123.blogspot.com
Postat av: Sara Björk

DEm är bra jag hade oxå dem. Håller även med dig om de. Du sa med bh

2011-01-08 @ 19:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0