Härligt höstväder!

Wohoo ,  så  underbart  höstväder  = )


Vaknade för en halvtimme sedan och såg den härliga solen skina in genom sovrumsfönstret.
Får se vad som händer idag. Om jag ska åka ner till Hässleholm och träffa en kompis eller om jag ska pyssla med babygymmet. Fast måste ju tvätta tygerna innan jag börjar sy och har inte tvättid förrän i morgon kväll...

Ska i alla fall gå och köpa en rockring till, för den jag köpte sist räckte inte till mitt hemmabygge =P
Och så ska jag ta mig en titt på Hemtex efter överkast till sängen. De hade 200 kr rabatt, så man får passa på!!

Nu blir det frukost med filmjölk och Multi Cheerios =)

Min frukostfavorit !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0