Födelsedag !!

Fredag   kväll . . .

Sitter i soffan och myser för mig själv. Mazi är på jobbet och kommer hem 08:30 i morgonbitti =(
Vi tog ett ryck idag och städade undan massa grejer som bara stod och tog plats, så nu är förrådet proppfullt !! =P
Blev pizza till kvällsmat idag, orkade inte laga mat bara till mig själv. Beställde Capricciosa med blandad sås, fast orkade bara halva

Fyllde ju år i onsdags =) Woho ett år äldre !! HAHA

Mazi överraskade mig med smörgåstårta till frukost som han hade satt ljus i =)
Jag har under hela graviditeten varit såå sugen på räkor, men i och med att jag inte vet var dem är fångade så har jag inte vågat äta (pga gifter). Men nu bara glufsade jag i mig räkorna på smörgåstårtan =) hihi. Min älskling visste hur sugen jag var på räkor den busen =P
Åhhh så gott det var!!

Fick jätttesuperduper vackra blommor också av min baby!!

 

Men den bästaste födelsedagspresenten kommer den 18 november <3

 


 

Var hos barnmorskan igår =)

 

Jag har nu totalt gått upp 10, 6 kg och har gått 32 hela veckor av 40 !!

Bebisen i magen är nu cirka 40 cm lång och väger 2 kg. Barnmorskan kände även på magen för att kolla hur bebisen ligger och vi konstaterade att huvudet sjunkit ner som det ska och nu ligger alltså bebisen placerad som den kommer göra ända fram till förlossningen =)


Fixade ihop en liten bild på detta =) hihi

I morgon får vi besök av mina föräldrar, lillebror & hans tjej !!
Det ska bli jättekul att träffa dom igen, blir ju inte så ofta tyvärr...
Så jag ska ställa mig och baka lite imorgon förmiddag =) Har köpt lite nya kläder också hihi

Lägger upp bilder efter kalaset!!!

Nu sitter jag bara och väntar på att min älskling ska ringa och säga godnatt.. Jag vill inte ringa ifall jag stör honom...
Ska ta och läsa lite i min bok jag lånat av Roshy - Liza Marklund "En plats i solen"

Puss & Kram & Godnatt =)


Kommentarer
Postat av: Madelen

GRATTIS i efterskott =D

2010-09-25 @ 11:23:03
URL: http://www.pottsorkens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0