Underbar dag !!!


Åhhhh vilken underbar dag jag vaknat till =)
Solen skiner och humöret är på topp!!

Har mycket att se fram emot idag. M hjälpte mig med att sätta ihop det nyinköpta badrumsskåpet, så nu ska jag sätta upp skötbordet brevid och göra det fint i badrummet !!

Tänkte besöka Motiva och kolla på deras maskiner också, det är inte så bra att jag tränar när jag är så nära förlossning.. Går ju in i vecka 30 på fredag!! =)

Det blir en lång promenad längs havet också, för man vet aldrig när det kommer en så här fin dag igen....

Har fått lite höstkänslor också =) Det är ju trots allt 1 september idag hihi.

Köpte nya höst-stövlar från Bianco när vi var i Malmö + mysiga knästrumpor från Gina Tricot (vita, med svart sidenband) Hittade inga vita från webshoppen så det fick bli ett foto på de lila i stället =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0