Spjälsängen uppriggad


Passar  perfekt  ! ! !  = )



I helgen när vi var i Svedala och firade Mazis syster som fyllde 30, passade vi på att åka en sväng till Ikea igen för att lämna tillbaka spjälskyddet  vi köpte där sist (för det varför tunnt och lågt) och byta spjälsäng till en Hensvik. Jag hade även fått ett tips från en annan bloggare att om man behövde fyllnadsvadd och inte ville lägga ut en förmögenhet på de påsar man kan köpa på Panduro Hobby (som kostar ca 50 kr/140 g), så skulle man köpa kudden IRMA som endast kostar 7 kr och innehåller 140 g fyllnadsvadd !!!
Suuuperbra tips tyckte jag, så jag köpte 10 kuddar hihi. Så nu är det bara att börja sprätta =P


Idag har jag som projekt att börja sy på spjälskyddet =)
Tänkte sätta igång med det nu!!!

Det kommer bild på magen snart, jag lovar!!

Puss



Kommentarer
Postat av: Elise

så fiint och mysigt! :)

2010-09-14 @ 22:10:37
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Madelen

Vad fint =)

Vad ska du ha fyllnadsvadden till? =)

2010-09-15 @ 09:12:22
URL: http://www.pottsorkens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0