Nyslingat hår!

N y s l i n g a d  = )


I morse, närmare bestämt 08:30 satt jag i frisörstolen på La Femme i Karlshamn. Enligt alla jag pratat med, stans bästa frisörsalong. Så jag hade höga förväntningar...

Jag var inte helt 100 på vad jag ville ha för färger, men min frisör Evelina kom med mycket bra idéer. Visste att jag ville ha några lite mörkare slingor men även behålla de blonda..

Här är FÖRE & EFTER






De till vänster är INNAN och de till höger är EFTER jag varit hos frisören.
På bilderna ser det inte ut som det hänt så mycket, men man ser mycket större förändring i verkligheten !!
Det blev lite mörkare som jag ville, och jag är faktiskt riktigt nöjd. (förutom att det blev lite för "randigt" uppe på huvudet, men det kommer nog flyta ihop efter ett tag)


Här är ett foto bakifrån utan blixt =)

 

FinFin lagom till min 23 års dag i morgon =)


<3<3<3 Todilooooo <3<3<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0