Möhippa för Sandra 4/9

Sandras  möhippa


I och med att jag varit lite off just när det gäller bloggskrivandet, så har jag inte så mycket att skriva om det som hände under veckan så jag hoppar ända till nästa helg (som var förra helgen) ...

Jag hade blivit tillfrågad om jag kunde hålla i en danslektion för Sandra och hennes väninnor på hennes möhippa. Jag tyckte det lät jätteroligt, men visste inte hur det skulle gå med magen..

Jag tänkte välja någon koreografi som jag redan dansat på
Malmö Dansakademi
hos underbara Bella, så det inte blev för mycket jobb med att komma på ny och så.
Så jag valde Striptease Aerobic som dansstil och låten "Single Ladies" med Beyonce för jag tyckte den passade så bra just till detta tillfället =)


Sen att det var en ganska svår koreografi hade jag inte tänkt på så mycket haha.
Hade jag varit ute i lite mer god tid hade jag kunnat pitcha ner den, men i och med att jag började repetera låten dagen innan möhippan så hanns det inte med..

Det togs en del foton, dock inte med min kamera så jag har inga här nu. Men ska försöka få fram några bilder så snabbt jag kan =)
Jag kan säga så mycket som att jag var svarthårig =P hihi

Och lilla bebisen klagade inte ett dugg, den sov säkert gott under hela danspasset <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0