Frisören 21/9

Frisören   i   morgon   ! !


Har hört en del som sagt att det kan vara farligt för fostret att färga håret under graviditeten, men att slingor går bra i och med att färgen inte kommer i kontakt med hårbottnen.

Egentligen ser håret inte jättetråkigt ut för utväxten är typ samma färg som längderna, men känner att jag inte kommer ha tid att sitta i en frisörstol på ett tag sen när bebisen är född..
Så jag passar på nu =)

Har fått tid i morgon bitti men vet inte riktigt vilka färger jag ska välja.
Tror det blir fortsatt blondt hår som gäller, fast kanske lite varmare toner och mer lyster =)

Hittade en tjej på nätet som slingat sitt hår jättefint, så vill jag också ha det!



Nu ska jag gå och sova, ENSAM =( .....
Min älskling jobbar natten och kommer hem i morgon bitti..
Fast egentligen är jag ju inte ensam, för jag har ju lillen/lillan !!

Natti Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0