Födelsedagsfirande

 

 

Dagen till ära hade jag gått och köpt nya kläder =) Det blev en leopardmönstrad tunika och en beige kavaj med leopardmönstrat foder. Hihi väldigt leopardig, men jag gillade det!

Ursäkta stirrblicken =P är lite trött efter dagens firande. Blev ganska sent i går kväll också i och med att jag skulle städa lägenheten.. Men det blir tidig sängdax idag, Mazi är också trött..

Jag fick jättefina och välbehövliga presenter av Mamma o Pappa och Danne o Elise =)
Av Danne & Elise fick jag babyvakt och av mamma & pappa fick jag amningskudde =)




Jag hade fixat tårta till kalaset och det blev en frukttårta med hallon & grädde mellan bottnarna

Mumsigt Mumsigt =)



Det blev lite Guitar Hero spelande också =P Danne på trummor & Mamsen på bas hihi


Ne nu blir det sängdax =)
Imon ska jag sätta upp Leandervaggan som föräldrarna hade med sig idag!!

Natti Natti <3<3<3<3




Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Är på jakt efter just den kavajen! Var kan man hitta den?

/Anna

2010-10-12 @ 21:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0