Fleeceoverall

Inköp  till  Bebisen  ! !



Gick och köpte en blå fleeceoverall till bebisen på Lindex i fredags
Men sen ångrade jag mig när jag sett en jättefin svart Labanoverall i en annan butik..
Var lite kluven för Laban kostade 150 kr mer än Lindexoverallen men vi vet jufortfarande inte om det blir flicka eller pojke, så svart fick det bli =)
Gick in till barnbutiken Sparven i Karlshamn och hoppades att Laban fanns kvar i rätt storlek... Det fanns nämligen bara en kvar på fredagen.
Men jag hade tur =) woho!!!









Kommentarer
Postat av: Elise

såååå söta! vi säljer exakt likadana där jag jobbar, ni får komma in en dag när ni är nere igen ;)



2010-09-14 @ 22:10:05
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0