Belinda till slutaudition i Sthlm ! =)


Idol   Slutaudition  ! ! !

Ikväll klockan 20:00 kommer jag sitta klistrad framför Idol och hålla tummarna för att Belinda går vidare!!

Det är jättemånga duktiga sångare/sångerskor med i år så det kommer bli riktigt hård konkurrens...

Belinda Trinh - The Climb




MOTIVA SPORTSCLUB


Idag var jag på arbetsintervju på Motiva Sportsclub =P
Jag hade klargjort tidigare i mail att jag var gravid och att jag inte skulle kunna påbörja en anställning förrän efter mammaledigheten, men de ville träffa mig ändå.
Intervjun tog runt en timme och jag träffade vd:n och verksamhetschefen.
De var medvetna om att jag inte skulle kunna jobba än på ett tag, men de verkade ändå eniga om att de ville anställa mig efter mammaledigheten. Då som platschef för deras nya anläggning i Olofström.
Tyckte det var lite kul faktiskt =) hihi
Hade ett litet peptalk med Mazi för någon dag sedan och det var väl behövligt. Jag är en stor tillgång för deras företag och egentligen för de flesta företag och ska inte finna mig i att behöva göra skitjobb. Jag har haft lite svårt för att säga ifrån tidigare och verkligen berätta hur mycket jag kan och hur duktig jag är. Men idag satte jag ribban högre och sa som det var, att jag gärna ville lämna receptonsbiten och få mer ansvar. Och det gick ju riktigt bra =)

 

 


Kommentarer
Postat av: Isabell

Du är BÄST älskade vän! <3

2010-09-17 @ 14:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0