Båten Sjunker....


Idag har vi haft softdag, jag och min älskling.
Jag har sytt klart spjälskyddet nu äntligen och tänkte börja på babygymmet i morgon =)
I förmiddags när jag satt och sydde, såg jag en brandbil och ett dussintal män i reflexvästar utanför fönstret vid vattnet.. Vi har ett jättestort träd i vägen så jag såg inte vad de höll på med, men gissade att det var någon övning eller nått så tänkte inte mer på det.
Sen vid 8-tiden hörde vi något högt oljud utifrån som fortfarande håller på.. 
Nyfikna som vi är, tog vi en titt förbi när vi skulle handla mjölk på Hemköp.
Det första jag la märke till var att Glassbåten var borta... Det stack upp en mast och övre delen av båten syntes ovanför vattenytan. Brandmännen var i full gång med att pumpa ut vattnet från båten.

Det var dagens stora händelse i Karlshamn =P

Hoppas den kommer tillbax nästa sommar iaf för de har ju så gooo glass =) hihi


 

Nu blir det sängen för min del..

Natti Natti

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0