Shopping & Chai Latte

Shopping  &  Chai  Latte  = )



Efter mötet hos jobbcoachen i förmiddags gick jag direkt inom stan och H&M för att leta byxor till lill*n =) Ville ha ett par som inte var vita eller svarta men ändå en färg som passar båda könen. Så det blev bruna !! Åhh det fanns så mycket fina babykläder, men får vänta med att handla tills lill*n kommit så vi vet om man ska spana in tjej- eller killavdelningen =)
Tänkte köpa lite höstboost till mig själv också, så det blev en chokladmask, lila nagellack och ny mascara =)
Känns härligt att skämma bort sig själv med en liten hemmakur hihi



Besökte Hemtex en sväng också, dom hade massa REA på vissa textiler som skulle utgå från sortimentet så där hittade jag ett underlakan till halva priset och en annan grej som jag inte kan avslöja =P En viss person får inte veta det förrän en speciell dag. Mer än så säger jag inte hihi

Bokhandeln fick sig också celebert besök av mig idag. Behövde en ny pärm att sätta in viktiga papper i =) Och ett gulligt litet grattiskort blev det också till gulligaste (blivande) faster!

Jag gick runt där på stan med alla mina kassar men kände ändå att det var något som saknades. 20 meter bort fanns det jag behövde; Chai Latte !!!!! Åhhhh vad jag saknat denna ljuvliga dryck!!
Ogillar att dom inte har Espresso House här.. =(

Beställde takeaway och 2 kanelbullar till mig och älskling till när han kom hem från Kallekrona =)

-Nej jag har inte varit och solat !!!



Orkar inte laga kvällsmat idag, så nu ska jag och baby ta en sväng bort till pizzerian och beställa hem mat =)

Trevlig kväll kära bloggläsare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0