Dagarna räknas ner...

Dagarna  räknas   ner . . .

24  dagar  kvar


Magen kliar och brösten kliar !!!

Åhhhh vet inte vad jag ska ta mig till =P hehe
Har suttit nu några timmar och smörjt in mig med Cocoa Body Butter så nu känns det lite bättre!!

Vädret idag i Karlshamn är underbart!!! Solen skiner och inte ett moln finns på himlen.. För 30 minuter sedan fick jag ett mcket efterlängtat sms!!!! ELLOS-paketet har kommit!! Ska gå ner och hämta det så fort jag klätt på mig och fixat till mig lite (typ satt upp mitt otvättade hår) haha
Sitter fortfarande i myskläder =P

Nu när förlossningen närmar sig har jag börjat tänka mer på allt som ska fixas till bebisens ankomst i lägenheten och om det är något mer som behövs köpas. Det är nästan det enda jag gör om dagarna nu.. Har börjat ta tag i sladdproblemen vi har. Det finns nämligen ett antal sladdar i vardagsrummet som vi måste "gömma" på något vis. Har redan spikat upp några längs med listerna så tänkte fortsätta med det idag.
Har även planer på att sy ett örngott i samma tyg som påslakanet med elefanter och en blöjförvaringspåse som ska hänga ovanför skötbordet på väggen i badrummet. Det var en fiffig grej som jag hittade i den senaste Mama Gravidbibel - tidningen =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0