Lussebullar =)

Lusse  Lelle  Lusse  Lelle

Har nyss avnjutit en underbart god spagetti & köttfärssås som baby lagat och tittat på ett avsnitt av Project Runway. Åhh det är såå bra! =)

Läste igår om One Chic Mama som frågade sina bloggläsare om det var för tidigt att baka Lussebullar...
Absolut INTE, tycker jag =P Jag hade nämligen tänkt baka idag =)

Bakade igår också hihi jag har visst blivit en liten hemmafru redan =P. Igår blev det Choklad & Lakrits Brownies - SUUUUUPERGOTTT !!!
Blev inget foto på dem, för skar ut rutorna innan kakan svalnat helt, så det blev lite kladdigt tyvärr.
Men titta gärna in hos Acarolinas där jag hittade det underbara receptet =)

Besökte Martha, Danne & Elias i fredags för lite idoltittande och käk! Det bjöds på mumsig fajita och Hemmakvällsgodis =) hihi
Fotot togs precis innan vi var på väg dit!!
Mitt vänsteröga ser lite mysko ut.. Det är bara för att jag hade fått något skit på det som satt fast precis bredvid pupillen. Trodde först det var ett blodkärl som spruckit eller nått men igår var det borta =)

 

Nu ska det bakas !!!! =)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0