Vecka 37

Vecka  37

26 dagar kvar

Lillan/Lillen har för tillfället hicka, men annars besvärar den inte mamsen så mycket nuförtiden... Huvudet ligger fixerat och förvärkarna har dragit igång.. De kommer inte så ofta ännu, så det betyder att det inte är dax än =) Det är ju inte beräknat förrän den 18 november...

Hos barnmorskan i onsdags hade jag gått upp 800 g sedan två veckor tillbaka så nu är min totala viktuppgång 12,1 kg.
SF-måttet var 34 cm, så nu ligger jag till och med lite ovanför normalkurvan. Det har verkligen spurtat på nu så här på slutet =)

Passade på att sy ett påslakan till vaggan av ett jättefint tyg som jag köpte sist vi var i Malmö. Det var Maz som hittade det =) hihi
Ska se om där finns tillräckligt med tyg kvar för att göra ett örngott också, det hade varit fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0