Klädsömnadskurs - vad hände?


Fick inte sova så länge i morse, för kl 9 skulle jag vara på BTH (Blekinge Tekniska Högskola) för att gå på temadag hos jobb coacherna. Måste ju gå på dessa varje torsdag 9-12 för att få A-kassa..
Idag var det föreläsare från ett företag som gör applikationer till Iphone, arberare på behandlingshem för ungdomar och en barnmorska/sjuksjöterska.
Det är tur att vi sitter i sköna stolar, annars hade det blivit jobbigt =P
Det var lite jobbigt ändå idag, för hade konstant sammansragningar. Visste inte hur jag skulle sitta på stolen så till slut blev det liggande position haha =P

Har blivit så otroligt trött den senaste tiden, så efter lunchen gick jag och la mig och sov i några timmar =P Idag skulle det nämligen börja en klädsömnads-cirkelStudieförbundet Vuxenskolan kl 18 så ville vara pigg tills dess.
Jag var 10 min tidig till kursen så tänkte inte så mycket på att det inte var någon annan än jag där. Men när klockan började närma sig 18 satt jag fortfarande ensam...
Det visade sig att de ställt in kursen för det var inte tillräckligt med anmälda. Hahahaha jag kunde inte göra något annat än att skratta åt det, men självklart så blev jag riktigt besviken och sur för de inte hade hört av sig...

Men det betyder i stället att jag får hela kvällen med min älskling och mys till Robinsson som börjar nu =)

Trevlig kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0