29 dagar kvar ...

Förlossningen  börjar  närma  sig ...

Hade förvärkar i går morse innan jag ens hunnit stiga upp från sängen. Det kändes precis som mensvärk och det kom 3 värkar efter varandra.. Har också börjat känna av idag att det känns som ett tryck nedåt bakåt, som om man behöver göra nr 2 hela tiden.. Men den känslan komer och går hela tiden.

Var hos barnmorskan i förmiddags och allt såg fint ut, värkarna var också normala. Går ju in i vecka 37 på fredag (36+0) BM berättade att när man gått så långt som till vecka 38
(37 +0) räknas barnet som färdigväxt.
Så ifall det snart är dax, så får det i alla fall vänta en vecka till =P



Har nu totalt gått upp 12 kg men mår fortfarande toppen.
Kommer på mig själv ibland när jag är ute och går att jag nästan springer, så jag måste sakta ner lite..

Plockade fram vinter-grejorna i helgen och provade min vinterjacka.. Kan ju säga att det är tur att man inte ska föda efter eller mitt i vintern, för då hade jag fått köpa ny vinterjacka =P hahaha.

Kommentarer
Postat av: Madelen

Oj vad mage du har fått =)

Jag är nu i vecka 34+6 och ligger sedan i onsdags på förlossningen i Karlskrona pga blödningar =(

Skulle du föda i Karlskrona eller Malmö? =)

2010-10-23 @ 22:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0