Shoppinguppdrag till Mamma

På  shoppinguppdrag   = )


Mamsen ringde idag och frågade om jag hade någon bolero eller midjekavaj/jacka som hon kunde låna till morbrors fest i morgon. Hittade ingen direkt som jag tror skulle passa, så jag gick en sväng ut på stan och kikade i lite affärer (bland andra Vero Moda, Sisters, Karl Oskar & Kristina  och H&M) Hittade till slut en cool midje-skinnjacka på H&M.
Hoppas nu att hon gillar den och att den passar till hennes klänning !!

Min outfit i morgon blir nog densamma som det jag hade på mitt eget födelsedagsfirande =P
Vill inte köpa så mycket nytt nu när magen blivit större.. Har gått upp en stl. i kläder (från 36 till 38) så det är inte så farligt, men när jag sen blir fit igen så är ju allt jag köpt för stort...

Men det blir nog superbra! =)


Här är midjejackan från H&M

 

På söndag ska nog Emelie fota lilla magen =) Ska bli kul och se resultatet!
Kul att ha lite proffsbilder från graviditeten hihi

Just nu sitter sambon och spelar bilspel på x-boxen och jag sitter och planerar hur jag ska börja sy på babygymmet. Vill börja nu egentligen men orkar inte. Ska nog hämta lite glass och körsbärssås att smaska på =)

Vår lilla underbara kampfisk Longbottom mådde lite dåligt idag, var blek och uppsvälld och låg på sidan på botten av akvariet.. =( Vi fiskade upp honom och la han i en mindre burk så han får vila  sig lite och förhoppningsvis återhämta sig helt. Gissar att han åt för mycket mat igår (han e ju så glupsk) Han lämnar aldrig något åt de andra fiskarna utan skyndar sig att äta upp allt själv.
Så när jag kollade senast så såg han ut att må ok, han låg inte längre på sidan men han var fortfarande slö.
Håller tummarna för att han klarar sig!!!


Min lilla ögonsten <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0