Här ska det fotas !!!

Happy   Happy   Happy

Fick min födelsedagsprensent av Maz idag!!!
Gissa om jag blev glad??!!

Har gått och tjatat nu jättelänge om att jag vill köpa en systemkamera innan bebisen kommer, så vi kan ta fina foton. Men M tyckte vi skulle vänta och att vi kunde låna hans systers så länge..
Nu förstod jag varför vi skulle vänta... =P
Han har gått och köpt en systemkamera med den senaste teknologin och alla möjliga finesser - Sony a55
Det går inte att beskriva hur glad jag är för min fina present!! =)

Lovade ju att jag skulle försöka fota våra nya fiskar och det passade ju alldeles utmärkt att prova kameran direkt!

Är ju totalt nybörjare på systemkameror så något positivt är ju att det bara kan bli bättre =P
Sen måste jag skylla på vårt smutsiga akvariefönster också. Malen orkar visst inte äta allt...




Honan syns till vänter på bilderna och hanen till höger. Det svarta i hennes mage är små bebisar!
På den nedersta bilden simmar det små nyförlösta bebisguppys =) Dom är sååå söta!!

Är som sagt nybörjare på fokusering och allt vad det heter, men tyckte jag fick till helt ok bilder.
Jag kommer springa runt som en galning och fota, så nog kommer jag också att bli grym =) hihi

Nu kallar sängen.. Har nyss stängt alla fönster för larmet gick på AAK (stora fabriken på andra sidan kanalen) Det kom massa rök därifrån, så bäst att vara på säkra sidan.

Läste på nyheterna att de varnade för snöfall i natt =S Känns lite för tidigt för det, så får hoppas att det missar Karlshamn =P
Har tid hos Barnmorskan i morgon, så rapporterar efter det. Har känt av något som jag tror kan vara förvärkar, så ska höra med BM i morgon vad hon säger..

By the way, jag sov 12 ½ timme i natt.. Det måste vara rekord hahaha

Natti Natti!!! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0