Flicka eller Pojke?

Kinesisk  Befruktningskalender


Hittde ett test på FAMILJELIV där man fyller i sitt eget födelsedatum och dagen för befruktning och så räknar den ut om lilla bebisen i magen är en flicka eller pojke....
Tycker det låter lite spåkärring-aktigt och vet inte om man ska tro på det eller ej.
Jag och Maz vet ju fortfarande inte vad det blir och vi har haft olika tankar kring könet. Ena stunden har det kännts som en pojke och andra en flicka.. Vi blir ju så klart lyckliga vad det än blir, men man kan inte låta bli att spekulera =P

Vi gjorde testet och det visade att vi skulle få en POJKE.
Så om 3 veckor får vi se om det stämmer =P

KLICKA HÄR för att komma till testet

Här är en bild som fastnade på kameralinsen strax innan jag skulle ta min promenad i det underbara höstvädret idag =)
Tyvärr blev jag för trött för att gå så långt, så det blev inga bra utomhusbilder..
Får ta det nästa gång !!
Nu ska jag och Maz fortsätta titta på en knasig film som heter The Good, The Bad and the Wierd =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0