Dansbandskampen

Heja  DONNEZ =)


Idag startade DansbandskampenSvT 1 och av en slump råkade vi se på tv igår att Perstorpsbandet Donnez skulle vara med och tävla!!

Är inte jätteförtjust i dansband (trots att jag är uppvuxen med det) Men bara för att dom var med så kände jag mig lite tvungen att kolla.
Är ju uppvuxen i Perstorp och känner mycket väl till Donald som är sångaren i bandet.

Här är deras första framträdande i Dansbandskampen 2010 och de fick mycket fin kritik från "panelen"


Woho, de gick vidare till andra omgången!
Men Mazis favoriter som sjöng "I got you" i förra melodifestivalen åkte tyvärr ut. Tyckte dock inte att de förtjänade det, det fanns dem som var sämre..
Hahaha omg, jag kommer bli en dansbandstönt. Detta är inte bra... haha

Maz och jag har firat 1 år och 10 månader idag =)
Vi lyxade till det och åt ute på restaurang ikväll!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0