Besvikelse ....

E L L O S  -  p a k e t e t

Var nyss nere och hämtade paketet från ELLOS och tyckte det var lite litet för att innehålla ett par stövlar och ett överkast... Började redan då ana att dom skulle klydda...

När jag kom upp till lägenheten så fanns det så klart inga stövlar i påsen, men enligt följesedeln så skulle de levereras runt den 10/11, så får vänta lite till.. Hoppas bara nu de kommer då de sagt de ska komma, annars blir jag riktigt besviken..  Det var ju lixom stövlarna jag ville ha, överkastet var bara något extra för det kostade bara 30 kr..

Aja, nu ska jag fixa med sladdarna lite och planera dagens middag. Ser ut som om det blir kyckling men vet inte ännu vad vi ska ha till.. Brukar då ta till mitt hemliga vapen: "Tasteline.se" =P Dom har alltid något gott recept!

Hej så länge =)



Kommentarer
Postat av: Carolina

svar: jag tänker så att alla ser en ndå i bikini på sommaren. och sen är gravidmagar så fint, så jag ser det inte som något konstigt att visa upp den :)



kram!

2010-10-25 @ 17:45:09
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: db

Hej! Jag heter Donika Berisha och jag driver bloggen www.dblicious.blogg.se

Jag har just nu en veckans blogg tävling, där vinnaren, som utses i slutet av veckan, får sin headerbild, en kort beskrivning samt blir länkad i ett inlägg.

Du anmäler dig genom att skriva i något av kommentarsfälten på min blogg att du är med och en kort motivering till varför just DU ska vinna!

Kram! Donika ☮♥

2010-10-25 @ 21:09:43
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0