BB-väskan

Packad  och  klar

eller nästan i alla fall...

Började packa de viktigaste sakerna redan för en månad sen för att vara på den säkra sidan och har allt eftersom packat ner och bockat av från min lilla lista.

Just nu har vi två väskor; en till Bebis och en till mig och Mazi =)

Bebis väska innehåller:

4 bodys
1 sparkdräkt
1 tröja
2 par strumpor
2 par vantar
mössa
1 par byxor
snuttefilt
fleecefilt
fleeceoverall
mjukisdjur
tvättlappar
2 nappar




I och med att vi inte vet könet ännu, så har jag packat ner lite olika bodys =)


Vår väska innehåller:

Mjukisbyxor
Amningsvänlig tröja
Tjock tröja
Strumpor till oss båda
Underkläder till oss båda
Amnings-bh
2 par Amningsinlägg (tvättbara)
Tandborte + Tandkräm till oss båda
Hårsnoddar
Handdukar 1 stor + en liten
Mobil-laddare
Kexchoklad
Proteinbars till oss båda
Mandelolja
Försvarets hudsalva
Bodylotion
Shampo, Balsam + duschtvål
Mvc-journalen
mineralvatten på flaska (ligger i bilen)
öronproppar
bindor



Det mesta i väskan är änsålänge till mig, men energidrycken är faktiskt till Mazi.
Jag tål inte sånt =P hehe

Det är fortfarande lite saker som behövs packas ner, men det får vi ta när det blir dax, för det behövs i vardagen =)

Nu ska jag gå och laga mumsiga hamburgare till mig och min älskling som snart kommer hem från kursen =) Sen blir det tv-mys till Robinsson..

Puss så länge!!


Kommentarer
Postat av: Madelen

Mitt råd är att du tar med dig MASSOR av vatten =P

Vattnet i Karlskrona smakar som mossa =s



Även din egna kudde när ni åker in. Sjukhusets kuddar är ingen hit =/

Schampo/balsam till dig, sjukhusets luktar riktigt illa =/



De är de saker som är mest viktiga kom ja fram till nu under min vecka där inne haha =/

2010-10-29 @ 14:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0