Babygym

Nu hänger tygerna på tork och efter helgen blir det dax att sätta igång på allvar =)
Det ska bli jättekul och se resultatet sen när det blir klart!! Har massa bilder i huvudet hur jag vill att det ska se ut så jag hoppas det blir lika bra som jag hoppats på =)

Lite seg idag.. Cyklade till yogan i går för jag var ute i god tid (tar annars bilen när det blir stressigt) Hade på mig mina tunna yogabyxor och vindjacka och fy farao vad jag frös =( Det blåste iskalla vindar...
Det blev ingen yoga igår, för när vi kom dit så berättade Ada att hon hade tänkt flytta oss till tisdagar i stället, för vi var så få som var med i gravidyogan. Blev lite besviken för hade sett fram emot ett härligt yogapass, men nu får jag se fram emot tisdag i stället =)


Bilden är lånad av Lifeportalen.se

 

I morgon bär det av till Domsten för att fira morbror som fyller 50 år.

Ska bli kul att träffa all släkt. Var riktigt längesen sist...

Ingen har sett mig gravid heller =P


Nu ska jag gå och hämta sista tvätten och fixa till mig lite, så jag förhoppningsvis blir lite piggare..


Puss så länge <3

 



Kommentarer
Postat av: Elise

då ses vi imorgon :)

2010-10-01 @ 19:30:34
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0