Babygym färdigt

Här  har  ni  det  =)


Åhh så nöjd jag är med det och riktigt skönt och kul att det äntligen är klart!

 

Mjukisdjuren som jag och Mazi ska sy ska också sättas upp med dem har vi inte börjat på än.

 

Mjukisarna som redan hänger där köpte jag på Miljö i Karlshamn (de ska hänga längre ner sen)

Den vänstra är en Wayne från K´s Kids - den skallrar när man rör på den.

Den mittersta heter Trumpet och är från Playgro - den gör skojiga ljud när man rör på den.

Den högra är från Graco - den har en spegel på undersidan, har prassliga öron och en skallra i ryggsäcken =)


Räknar man på det så har allt material till babygymmet kostat ca 350 kr (utan mjukisdjur)

Jag lyxade till det lite med mjukisdjuren för de kostade nästan lika mycket tillsammans som själva gymmet...

 

 

Det bästa för vår lille/lilla krabat <3


Lämna gärna en kommentar eller om ni har frågor så svarar jag gärna!

 

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Va händig du är ;) Kul att göra egna saker till den lilla ju!! Kram

2010-10-14 @ 14:03:01
Postat av: Bella

Vad du är duktig Zandai!! :)

Jätte fint juh och mysigt ser det ut... tror du att jag får plats? :)tihi

2010-10-14 @ 15:02:11
Postat av: Elise

aww guud vad gulligt det blev :D



answ: tack! nu slipper jag de försenade tågen till Danne iaf ;)

2010-10-14 @ 19:20:21
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Ceci

Va fint det blev!

2011-01-25 @ 20:04:23
URL: http://cecisegna.blogspot.com
Postat av: Ceci

Va fint det blev!

2011-01-25 @ 20:05:47
URL: http://cecisegna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0