Babygym

Så  här  långt  har  jag  kommit  :::::


Mazi tyckte jag skulle visa hur stort det var och så här stort är det hihi


Det här är då själva "mattan" eller vad man ska kalla den =P Kanterna är lite högre än bottnen och är fyllda med stoppvadd och i bottnen finns det 2 lager ½ cm skumgummi och 2 lager vadd =)

Så här långt hade jag kommit i morse. Då hade jag kvar att fylla en sida och sy igen det lilla hålet i det vänstra hörnet där vadden skulle in.

När Mazi kom hem efter jobbet var jag så gott som färdig med "stommen"

Det rosa tyget som ligger i mitten är bara ett undertyg som jag sytt fast kardborre på. På det ska det sedan fästas ett häftigt tyg med clowner och ballonger (som ska kunna tas av och tvättas vid behov)


Här är gymmet ifrån olika vinklar.

Jag har användt 2 avklippta rockringar som bågar och klätt dem med tyg. Ändarna ska sedan fästas med tryckknappar i hörnen på babygymmet så att de står stadigt.

Sen ska det så klart fästas leksaker från bågarna som min älskade sambo ska vara med och designa =) Han har redan avslöjat att han vill göra en fisk =)


Det var inte det lättaste att ta sig in utan att bågarna skulle ramla haha

Smidig som en valross =P


Förhoppningsvis blir jag klar med gymmet i helgen =)

Åhhh är så excited!!

Godnatt



Kommentarer
Postat av: Elise

åh det bli ju jättebra! :D

nyfiken på det färdiga resultatet :=)

2010-10-09 @ 12:00:44
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0