10 dagar kvar!!!

Vecka  39

(38 + 3)

Sitter här i soffan med min något klumpiga kropp och kollar runt bland olika gravidforum på "Familjeliv"
Den senaste veckan har jag börjat känna mig gravid på riktigt. Hittar inte någon skön position i soffan och får ont i ryggen på natten när jag ligger i sängen...
Idag är det 10 dagar kvar och det känns som en evighet. Nu vill man bara att bebis ska kika ut!! ♥

Har ju inte varit så aktiv med styrketräning de senaste månaderna (förutom yogan) så musklerna har tagit semester. Men började faktiskt igår med lite övningar för nu är det till och med jobbigt att ta sig upp när jag sitter på huk..
Tränade ben, rygg & bäckenbotten =) Körde ett litet pass idag också, men orkade inte så mycket för hade sån träningsvärk i benen hahaha

La ju upp en bild i ett tidigare inlägg på babysittern jag tänkte köpa. Det blev inget köp i helgen... Har bestämt mig för att köpa en ny i stället.  Vet inte vad det blir för modell ännu, men det blir inte någon jättedyr variant. Annars fastnade jag för Baby Björns babysitters, men de var så dyra.. =(

Är såå sugen på att shoppa julpynt och redan nu pynta lägenheten!!! Så får se om jag hittar något fint i morgon på stan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0