Caféhäng med gravidmagar

Caféhäng  med  gravidmagar  =)


Igår var det alltså exakt 2 veckor kvar tills vårt kärleksbarn är beräknat att födas!
Nu när det är så nära kan man inte göra annat än bara gå och tänka på det lilla livet dygnet runt. =)

Strax innan lunch igår mötte jag upp Sara, Mia & deras bebismagar uppe på Café Briggen för fika och bebissnack!
Jag hade nyss käkat frukost, så blev en ChaiLatte för mig =)=)=)=) Åhhh så god!!
Sara hade inte smakat det tidigare för hon trodde inte det var så gott, men efter hon smakat av mig var hon helt såld! Hihi
Efter en jättetrevlig fika på lite mer än 2 timmar, gick vi en sväng till ett ställe som jag tidigare bara gått förbi, nämligen Fyndkällaren. Där fanns såååå mycket prylar, det mesta var väldigt onödiga saker faktiskt men kul att gå och titta =)
Hittade ändå tre jättefina canvastavlor med NallePuh motiv som ska hänga ovanför bebis säng!

Kvällen avslutades med köttbullar, tortellini, lussebullar & Robinsson =) Och lite Fable 2 (tv-spel) för min älsklings skull hihi

Idag blev det ännu mer Café-häng då jag träffade Jessica + bebismage på Briggen strax innan lunch. Verkar vara bäst att komma då om man ska få någon sittplats.. =P
Idag beställde jag en kycklingbaugette och en ChaiLatte på laktosfri mjölk!!! Brukar få lite ont i magen om jag dricker latte på vanlig mjölk, vet inte varför, för vanlig kall mjölk kan jag dricka hur mycket som helst av utan att få ont =P
Jätte trevligt och mysigt var det att träffa Jesica igen, det var ju ett tag sen sist... Hennes lilla bebis är beräknad att komma på söndag, så vi får se hur det går =) Spännande!!!
Efter lite drygt 2 timmar blev jag sugen på en Chai till så det fick det bli =P haha Det får man unna sig faktiskt tycker jag =D

Nu sitter jag och älskling och tittar på Idol och har nyss avnjutit ugnsbakad lax, potatis & kall sås =D Har fixat grönsaksdipp till efterrätt, men vete f*n om vi orkar =P haha

Har varit ute efter en billig begagnad babysitter nu i nån vecka. Har väl inte letat så jättemycket. Men hittade en idag och mailade och frågade om den fanns kvar. Den fanns ca 2 mil härifrån och dom ville ha 100 kr för den. Tror nästan att jag klipper till =P 100 kr var ju inte så farligt. Stolen ska jag inte köpa utan bara babysittern med mussemotiv =)


Hoppas jag får sova lite i natt och att jag inte behöver gå på toa så ofta...

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0