Foglossning?

Foglossning

stackars er som fått stå ut med det en längre tid...

Vet inte om det jag känner nu är foglossningskänslor men det gör fruktansvärt ont i bäckenregionen och i ryggslutet.. Jag har haft turen att inte drabbas av foglossning under graviditeten och det är jag så himla lycklig över!!

Sambon är iväg och klipper sig och jag sitter här i soffan och snaskar på klubba och äter ischoklad... Känner mig allmänt seg och trött och vädret hjälper ju inte till direkt..
Känner att jag måste ta tag i mig själv och göra lite nytta! Ska nog plocka fram yogamattan och köra lite övningar för rygg, ben och bäcken.
Woho!! Nu blev jag genast motiverad bara av att tänka att jag ska träna haha

Idag är ju alltså bebisens beräknade födelsedatum enligt rutinultraljudet i juni, men behöver inte vara det exakta för det. Fast känner ändå på mig att det är nära nu..

Håller er uppdaterade så gott det går nu här i sluttampen!

När vi ändå snackar bebisar, så fick vi ju små guppy-bebisar för några veckor sedan. De har växt till sig lite nu och börjar ta form =)


Nu ska jag banne mig träna =)



Kommentarer
Postat av: Roshan

Ja, tänk på stackars mig, hade foglossning från 3 månaden!!! Kunde jo inte gå! Hemskt!Hoppas att din förlossning går lika bra som din graviditet gumman! Kramar! jag sitter jätte spänd o väntar! Är nervös för er skull hiihi

2010-11-18 @ 19:48:25
URL: http://midolcevida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0