Städdag

6  dagar  kvar ! !


Härjade runt och dammsög hela lägenheten igår och nu ligger det massa frigolit och smuts på golvet i vardagsrummet.... =/
Vaknade när Maz gick upp vid 8-tiden i morse och kunde inte somna om.. Efter 4 toabesök under natten var jag så gott som klarvaken.
20 min efter att älskling cyklat iväg till jobbet ringde dom från posten och sa att de kom för att lämna en pall med grejor på om en halvtimme/timme. Älskling var inte nöjd med våra högtalare i vardagsrummet, så han beställde ett surround-system med värstinghögtalare. Totalt vägde dessa lådor över 100 kg tillsammans, så jag ringde Mazi direkt och sa att han fick komma hem igen.. Som tur var så hjälpte den snälla budmannen till att bära upp lådorna till lägenhetsdörren, under tiden stod jag och vaktade resten nere på gården =P
Så nu ska vi bli ovänner med grannarna också haha. Får låta bli att spela så högt, bebis kommer ju snart också!!! ♥

 

Stöööök med massa lådor...

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0