Sista helgen bara vi två...?

Julmys  i  helgen

Lussebullar & Ischoklad

Detta kommer "förhoppningsvis" bli den sista helgen jag spenderar ensam tillsammans med min sambo!!
Känns jättekonstigt att  tänka så, men samtidigt helt underbart! ♥
Låg i soffan och tittade på Idol nyss och under en paus höll jag på att somna till, men magen väckte mig med vilket jag tror var en värk. Den höll i sig minst 1 minut (kändes det som i alla fall) men sen kom det inget mer..
På tal om Idol, så tyckte jag det var rätt att Elin åkte ut. Fattar inte att Linnea fick sjunga om??!! Hon och Jay är ju dom bästa!!!

I helgen har jag planerat för lite julmys med min älskling ♥
Lussebullarna jag bakade för någon vecka sedan är redan slut.. =( Finns en påse kvar i frysen, men den räcker inte långt tyvärr. Så jag tänkte satsa på lussebak och baby fixar ischoklad!! Så har vi bunkrat upp med gottis tills vi kommer hem från BB =)

Tycker verkligen att det är jätteroligt att så många hittat hit till min blogg!!
Har tyvärr inte blivit så mycket mode på sistone. Har ställt symaskinen lite åt sidan nu inför bebis ankomst. Blir väl att jag tar tag i lite klädsömnad sen när allt lugnat ner sig och så =)
Min älskade sambo brukar föreslå en massa saker som jag kan skriva om, men i de flesta fallen handlar det om tekniska prylar och det är jag tyvärr inte så haj på.. =/

Ser fram emot denna helgen faktiskt! =) hihi
Och sen avslutas den med Fars dag på söndag! Även om inte bebis kommit, så har jag fixat en liten farsdags- present till min älskling =) Hoppas han inte läser detta nu, för då blir det ju ingen överraskning...

Jag är superduper trött och hade kroppen fått som den ville så hade jag redan sussat i sängen.. Men nu är det nog dax att krypa till kojs. Håller tummarna för att jag får sova i natt..

Vi hörs/ses i morgon allihopa!
Sov så gott =)



Kommentarer
Postat av: Madelen

Hihi, hoppas er bebis kikar ut "tid" då =)



På tal om ingenting. Har ni skrivit sådant där faderskaps- bla bla?

Vet du hur man går tillväga? =)

2010-11-13 @ 00:03:41
Postat av: Bella

Allting låter så bra och mysigt! Hoppas ni har det underbart och att det fortsätter så med lillen :)

Puss!

2010-11-13 @ 12:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0