8 dagar kvar....

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Från att ha varit klarvaken kl 07:00 på morgonen till att sova till 12:00 på dagen är just för tillfället min vardag =P
Gick upp och tömde blåsan 4 ggr i natt/morse och vaknade vid lunch av att sambon ringde på sin lunchrast!!

Dagen idag har varit riiiiiktigt slapp haha. Var en sväng på stan och skulle köpa en tröja och tights som jag lagt undan på H&M. Hade inte rabattkupongen med mig igår när jag provade ut kläderna så tog med den idag =)
Har varit på spaning efter en längre skjorta som jag kan ha till leggings/tights. Behöver något snyggt som är lätt att amma i, så det blev en jeansskjorta från VILA!! Lägger upp bilder i morgon =)
Fick bli en lätt maträtt idag till middag, i och med att maten blev klar 9 på kvällen i går... Så idag blev det korv med bröd. Fast jag gjorde faktiskt korvbröden själv! =) Husmor som jag blivit hihi

Trodde faktiskt att jag skulle ha lite träningsvärk i kroppen idag. Körde nämligen en improvisationsdans igår kväll till Celine Dions - I´m alive =D Baby filmade detta ögonblick då jag flänger runt i vardagsrummet med min mega-mage!! Ska försöka fixa ett klipp och lägga upp här hihi

 

 


Kommentarer
Postat av: Elise

ihhh nära nu! :D



åh jag älskar alla jeansskjortor från VILA, hittade en där också med lappar på armbågarna, dock för stor. men de kan sina kläder haha ;)

2010-11-11 @ 13:55:03
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0