Fars Dag =)

Inga tecken på förlossning än så länge... Tror att bebis trivs rätt bra där inne i magen hihi ♥
Igår var det myskväll med Planka på restaurang och "Så mycket bättre" på tv när vi kom hem =)
Tjuvkikade på dansbandskampen i pauserna och såg att Donnez fortfarande är kvar =D Håller tummarna för att dom går långt i tävlingen!
I morse gick älskling upp strax innan mig. Han hade satt sig framför datorn när jag kom sjungandes med ett paket i famnen, lite sådär halvvaken haha..
Ville fira honom även om inte bebis kommit. Jag hade köpt en badkarskudde till honom (och mig) hihi för det visste jag att han ville ha =)

Tror baby fick lite dåligt samvete för att det blivit så rörigt i lägenheten igen efter att jag städat så tillsammans tog vi ett ryck och städade undan. Så nu skiner det igen =) Men riktigt fint ljud har vi fått i högtalarna nu, tack vare älskling!! ♥

NU BLIR DET JULBAK!!!!
På med förklädet och kockmössan så kör vi igång =)

Trevlig söndag och Fars Dag mina vänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0