5 dagar gammal

Nu  är  vår  lille  prins  5  dagar  gammal

På fotot här med pappa är han 1 dag gammal



De senaste dagarna har varit ganska påfrestande för vår lilla familj, men även så underbara!
Vi kom hem från BB i söndags kväll och det kändes riktigt skönt att få komma hem och sova i egen säng =)
Vår lille krabat var ganska trött på dagarna och sov mestadels, men när natten kom så var det full rulle på honom. Jag är sååå lycklig att Mazi finns där för mig 24/7 och avlastar när jag måste sova.

I går natt varvades matning med rapning & blöjbyte om vartannat. Jag skötte matning och älsklingen rapade och bytte blöja. Pappa har fått erfara en liten prickskytt ett antal gånger nu =P Han hinner inte ens få på ny blöja förrän den också är blöt, precis som pappas tröja...

Måste tyvärr gå och lägga mig nu, så hinner inte skriva mer... Ska försöka ta mig lite tid i morgon och uppdatera med nya bilder och upplevelser!
Lillen fick uppleva sin första snö idag =D

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0