0 dagar till BF??

BF  idag  ! !

men ingen bebis än sålänge...

Idag den 18/11 har jag beräknat förlossningsdatum, men som det verkar nu, så kommer det nog dröja ett tag till innan bebis kikar ut..
Sov mycket dåligt i natt, låg och väntade på att vattnet skulle gå. Vid varje liten värk/sammandragning hoppade jag till och blev klarvaken. Vände mig säkert 4 gånger i timmen på grund av värk i bäckenet och försökte göra det så tyst som möjligt för att inte väcka sambon som antagligen sovit lika dåligt som mig i natt.. =(
Måste försöka att inte tänka på det för mycket, så att tiden inte går så fruktansvärt långsamt....

Tillagade ischoklad i förrgår (var tänkt att sambon skulle göra det i söndags men blev inte av) Det blev ljus ischoklad =) Hade även köpt mörk blockchoklad som jag tänkte blanda med apelsinskal men formarna tog slut efter första tillagningen...
Så därför tänkte jag fortsätta idag =)


Vill ha bebis här nuuuuuu ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Madelen

Ja då hade vi samma iaf :D



Jag och Christian hade BF (enligt våra egna och de första uträkningarna) idag =D



Dock hoppas jag fortfarande att våran bebis kikar ut innan Dec ;)



(Skaffat ny blogg, dock med lösenord.. hojta till på mailen ifall du vill ha lösen o användar id)

2010-11-18 @ 12:32:12
URL: http://femkamp.blogg.se/
Postat av: Elise

kom ut nu bebis!! :D



haha blir så överexalterad när folk ska ha barn, tycker det är så kuuuul :D

2010-11-18 @ 14:46:15
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Ida - blivande November mamma!

Hoppas er bebis vill komma ut snart! Själv har vi 9 dagar kvar till bf! =)



Lycka till!!!

2010-11-18 @ 18:38:35
URL: http://feliscatus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0