Vår ängel <3

....En livlig liten krabat leker i min mage....

Är såååå stolt och lycklig!!!
Har gått runt med ett stort leende på läpparna sedan vi lämnade undersökningsrummet... :)

Beräknat förlossningsdatum: 18 november 2010

 

 

Här nedan ser man hela bebisen med huvudet till vänster, magen och benen





Här är en profilbild av huvudet i mitten av bilden, man ser lite örat också!! :)

 

 

Jag mötte upp min älskade sambo utanför ingången till entrén.
Det var så härligt solskensväder idag!!!
Han såg så sexig ut i sina vita läkarkläder hihi :)


Vi gick tillsammans till UL-avdelningen på gyn och anmälde oss.
Nu kändes det riktigt pirrigt i kroppen....
Jag fick lägga mig på en säng och dra upp min tröja lite.
Så kletade barnmorskan varm gel på magen....

Jag hade en tv-skärm framför mig och Mazi och barnmorskan tittade på en annan som fanns bredvid mig.
Barnmorskan använde en ultraljudsprob för att kika in på det lilla livet där inne.
(prob är det instrumentet som hon drar över magen för att se in i livmodern)

Jag fick en hemsk tanke precis innan jag la mig på sängen,
tänk så finns det ingen bebis...

Men den tanken släppte snabbt när barnmorskan berättade för oss att det var ett barn som vi väntade :)
Jag kände en sån lättnad och glädje och kramade om Mazdaks hand såå hårt och kände även hur det rann en glädjetår från mitt vänstra öga <3

Bebisen rörde på sig hela tiden
och när barnmorskan tryckte ner proben lite i magen kunde man se hur vår älskling tog spjärn med benen och puttade tillbaka :) hahaha 
Den hade aptit också för man såg hela tiden hur den tuggade!! (när den svalde fostervattnet)

Det jag minns starkast var när vi såg från en viss vinkel
och bebisen höll händerna för båda öronen!!!
Det såg såååå gulligt ut <3<3<3


Jag har såååå mycket känslor som sprutar ut ur mig just nu så jag skulle kunna skriva hela natten...

Jag och Mazdak är så otroligt lyckliga och stolta!
Det känns så underbart att äntligen ha fått sett vår lilla ängel och vi vill dela lite av detta med er genom fotona som lagts upp här ovanför....



Sov gott allihopa, för det kommer jag att göra <3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: IA

Du kommer bli en helt underbar mamma gumman! <3

2010-06-15 @ 18:20:27
Postat av: Mazi

Pappan då??? Kommer inte han vara underbar?

2010-06-15 @ 20:12:11
URL: http://malekmode.blogg.se/
Postat av: Louise

Tack gumman!! Det kommer bli så spännande och kul!! hihi :)

2010-06-15 @ 20:17:32
URL: http://malekmode.blogg.se/
Postat av: IA

Klart att du kommer att rocka som farssa Mazi!!!! =)

2010-06-16 @ 18:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0