UL - undersökning

Åhh nu börjar det dra ihop sig!!!!!!
Har fjärilar i magen och sååå många funderingar :)


Hur ligger man? (ska ju vara hos gyn, ser bara gynstol framför mig hahahaha)
Vad ska man tänka på?
Hur kommer det att se ut?
Hur kommer det kännas?
Kommer jag börja gråta?
hahaha

Åhhhh vad pirrigt!!!!!

Har läst att man inte ska kissa direkt innan ultraljudsundersökningen.
Tydligen så blir bilderna bättre om urinblåsan är full/nästan full.
Så jag ska försöka hålla mig några timmar nu så bilderna blir så bra som möjligt :)

Såklart kommer min älskade Mazi också vara där!! Han ska fota lite och kanske även filma!!

Sen får man ju köpa UL-bilder om man vill, och det är ju klart att man vill!!!
Tycker dock att det är lite dyrt med 50 kr/st men vi kommer ändå att köpa några :)

Ska promenera dit vid 12-tiden för att få lite motion! Och  13:00 är det dax!!!

Återkommer med bilder! :) :) :) :) :)
hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0