När kommer magen?? :)

Här går jag runt i vecka 19 nu och har jag inte endast ett tunnt linne på mig
så syns det inte någon skillnad från förut :P

Vill ju att det ska synas lite att jag bär på ett litet liv :)
Fast jag ska nog vara glad så länge magen inte är för stor hehe

I morgon får vi ÄÄÄÄNTLIGEN se vad som befinner sig där inne.
Åhhh så spännande !!!!!



Kollar på musikalen Hairspray på tv nu :)
Man vill bara hoppa upp och dansa alla galna dansmoves som de har för sig haha
Älskar när John Travolta som spelar Edna Turnblad köpt ny rosa klänning och högklackat
som han/hon dansar i på gatan :)

Återkommer i morgon med bilder från Kiss- konserten i Malmö och från Ultraljudet !!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0