Mina första mammabyxor!!!


Skulle gå till banken idag och byta batteri på min bankdosa

(vilket jag fick reda på sen att inte banken gör
utan jag måste köpa batteriet själv i en ur-affär)


I alla fall så var det strålande solsken
och jag hade tunna kläder + sandaler på mig :)

PRECIS när jag stiger utanför ytterdörren känner jag små droppar regn i håret..
Men solen var ju framme så jag tänkte att det skulle sluta snart igen,
men det började ösa ner ännu mer.


Så jag gick in i närmsta affär som var "Name It", en barnklädesaffär.
Jag tänkte att jag kunde kika på barnkläder tills regnet upphört...

Jag hade inte tänkt handla något egentligen, bara titta..
Ja ni vet hur det brukar gå haha

Jag kom ut från affären med två par "Mama-Licious" Mammajeans!!! :)

Och vilket kap sedan!!!


Det mörka paret var på REA 70% och kostade 100 kr
Det ljusa paret var på REA 50% och kostade 250 kr

Och dom är såååå otroligt sköna!! :) hihi




Köpte även en tunika från Vero Moda 200 kr (ej REA)




Kommentarer
Postat av: IA

Så himla fina inköp du gjort! Trodde inte det fanns så snygga mammabyxor! =)

2010-06-24 @ 09:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0