Midsommar 2010

Dock utan midsommarstång...

Men kransar gjorde vi minsann :)


Midsommar firades i år hos mina kära svärföräldrar!
Alla syskon var samlade + respektive (Franz & jag) + Barn (Vida)

Jag hade tjatat på Mazi hela veckan att vi skulle göra kransar till varandra.
Så nästan direkt när vi kom dit på fredags eftermiddagen
gick vi ut med en hink och sekatör i skogen
för att leta blommor och björkkvistar!

Det slutade med att vi hittade några enstaka (typ 4) blommor i skogen
resten "hittade" vi i svärmors trädgård... hehe

Här sitter min älskling och pysslar med en krans till mig :)
Den han har på huvudet gjorde jag till honom!!



Så här fin blev min midsommarkrans!!




Jag hade planerat hela veckan också, att jag skulle locka håret och
sminka mig jättefint just idag...

Men det blev lite stressigt innan vi åkte från Karlshamn,
så hann inte göra något av det.. :(

Så direkt när vi kom fram till Svedala sprang jag in på toa
och satte på mig lite mascara haha :)

För jag ville ju egentligen vara extra fin på midsommar ju.

Men min älskling tyckte att jag var fin som jag var,
så jag struntade i att fixa håret i en timme
och umgicks med familjen i stället!! :)

Jag, Mazdak och Babak med våra fina kransar!!
Bobbys krans är tillverkad á la Franz hihi
och gjord av grenar från ett pilträd :)
Den är även utan ståltråd - Miljövänligt!!!



Nästa midsommar kommer även att firas med
en ny liten familjemedlem!!

Du är efterlängtad

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0