Utflykt Till Tjärö

Ligger nu en vecka back med lite inlägg...

Idag är det fortsatt varmt och kvavt väder ute
så jag orkar verkligen inte anstränga mig och bege mig ut..

Så därför sitter jag inne idag och lyssnar på bra musik
och försöker hinna ifatt tiden hihi



I söndags förra veckan tog jag och baby skärgårdsbåten
ut till Tjärö!!!


Båtturen tog ca 1 ½ timme enkel resa,
vilket inte gjorde något i och med den helt underbara dagen :)



 

Vi kom dit 11:30 och räknade ut att vi hade 5 timmar på oss
innan sista båten gick hem
Vi hittade en vandringsled som gick i väldigt svår
kuperad terräng :P haha


Men vi ville utforska mer,
så vid några tillfällen gick vi av stigen och utforskade lite själva :)

Det visade sig genom underbara utsikter
men vi kom även till ställen där det var helt omöjligt att ta sig fram haha

Det var verkligen en upplevelse!


Här kommer lite bilder från vår sightseeing :)


 

Ibland var vi tvungna att vila lite

läste då en ny gravidtidning jag tagit med mig! :)


Ännu en underbar dag i Blekinge!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0