Svartasjön

Ännu  en  överraskning....


Min älskling tog mig till en ny sjö idag!

Jag fick inte se på Gps:en vart vi skulle,
men han sa att jag skulle ha badkläder med mig och bra skor att promenera i.

Första stop var ett naturresarvat som vi aldrig hittade, tyvärr..
Vi hittade skylten in för den var ju väldigt tydlig.
Men parkeringen hittades inte någonstans
och inte heller hittade vi några vandringsstigar :(


Så vi åkte vidare till nästa överraskningsställe !!

Svartasjön!!

Ännu en mysig sjö där man kunde bada !!!

 

Mazis drömhus, vid vattnet + egen brygga !!


 

Ännu en solig och underbar dag i Blekinge !!


Snart dax för lite fler bilder på magen tycker jag !!!!

Den växer i en väldans fart nu :) hihi

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0