Sölvesborg 18/7

Sölvesborg  18 / 7


Skrev i mitt inlägg "Halsbränna" at vi funderade på att åka till Sandviken och bada...
Och det gjorde vi :)
Det var jättefint vatten där och bottnen var underbar!!
Just my kind of botten
Dock hade vi lite otur med alla moln som flög över oss :(
men tog tillfället i akt att bli fotad när solen var framme :P hihi

 

Efter vi varit på stranden och fightats med molnen ett tag
blev vi väldigt hungriga (speciellt jag) :P
Så vi åkte in till Sölvesborg i hopp om att hitta en mysig
restaurang vid hamnen...

Sån tur hade vi inte, det enda de serverade i hamnen var glass :(
Så vi parkerade bilen och tog en sighteeing-tur i stan och hittade
dessa skumma stenar som man kunde vrida på och bilda olika meningar




Vi åt på restaurang Altona som låg på stortorget
Det beställdes in var sin planka!! :)
Mazi åt fiskplanka och jag biffplanka
Mycket Mycket gott!!!!




Kan varmt rekomendera denna restaurangen
som även hade mycket trevlig personal !!



Skyldig????!!!!
Jappp, big time
Nöden har ingen  lag !!!


Det var allt för mig idag..
Var och klippte mig för några timmar sen, bilder kommer efter helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0